укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Струтинська І.В.
Бренд-менеджмент: теорія і практика

Рiк видання: 2015 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Прінт-офіс
Автор: Струтинська І.В. Авторський знак: С87 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 204 с.
Шифр: 658.5(075.8) УДК: 658.5
Аннотацiя:У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики. Після кожного модуля у навчальному посібнику наводиться перелік питань для самоконтролю, а також практикум для формування навичок управління брендом. Навчальний посібник може бути цікавим для студентів, науковців, фахівців, а також всіх, хто цікавиться проблемами бренд-менеджменту.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 247221    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'