укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку

Рiк видання: 2006 Мiсце видання: Суми Видавництво: Університетська книга
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 728 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 966-680-298-8
Аннотацiя:Досліджуються методологічні і теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на засадах маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Висвітлено підходи до постановки і розв'язання проблем розвитку теорії та практики маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації, управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних основ інноваційного економічно збалансованого розвитку. Для фахівців з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За заг. ред.С.М.Ілляшенка
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 247022    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'