укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Галицький економічний вісник
Рiк видання:
2015
Мiсце видання:
Тернопіль
Видавництво:
ТДТУ ім. І. Пулюя
Мова:
Українська
Обсяг:
с.187
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Складові частини документа:
Панухник О. Інноваційний потенціал регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу: передумови формування та векторність управління
Богач Ю. Удосконалення інформаційних основ логістичної діяльності туристичних організацій як напрям зміцнення потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації
Дук Н., Суматохіна І. Індустріальна спадщина як ресурс розвитку молодіжного туризму в промислових регіонах
Шафранський В. Основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах
Бурлуцька С. Пружність регіональної соціально-економічної системи: мультидисциплінарний підхід
Крамар І. Економічний потенціал Тернопільщини та можливості їого використання
Ліхоносова Г. Трансформація національних пріоритетів: гносеологічні та аксіологічні аспекти
Пижик О. Асоціація "Україна - ЄС" як нова парадигма міжнародних відносин у сфері технічного регулювання
Хрупович С. Формування регіональної політики ефективного використання грошових переказів мігрантів
Бойчук А. Сутність інноваційних програм та їхня типологія
Болотіна Є. Трансакційний підхід до аналізу ефективності в інституціональній теорії
Заваріка Г. Розвиток України у постконфліктних ситуаціях
Чайковський Є. Теоретичні аспекти інноваційної стратегії розвитку металургійних підприємств
Шашко В. Передумови реорганізації виробничої інфраструктури промислового підприємства
Ясінська Ю. Методи та інструменти захисту репутації підприємства
Вівчар О. Специфіка управління системою фінансово-економічної безпеки бізнесу в умовах турбулентності економічних процесів
Галушка Н. Методичні засади обліку вексельних операцій
Глухов Ю., Яцура А. Методика оцінки впливу якісних характеристик нерухомого майна на його вартість
Мелих О. Фіскальні ефекти реалізації валютної політики в Україні
Борисова Т. Маркетинг благодійних і волонтерських організацій
Голда Н. Методи визначення конкурентоспроможності
Зеленко О. Особливості впровадження регіонального маркетингу для реанімації туристичної галузі Луганської області
Калінеску Т. Соціально-економічний феномен розвитку туризму
Кривокульська Н. Удосконалення інституційних основ управління регіональним розвитком туризму та рекреації через здійснення управлінням ДСНС України в Тернопільській області функціональної діяльності щодо забезпечення
Оксентюк Б., Фроленко О. Інформація в системі маркетингового управління підприємством
Семенюк С. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств
Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Науковий журнал
Номер тома
:
№1
Номер частини
:
№2
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'