укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Галицький економічний вісник
Рiк видання:
2015
Мiсце видання:
Тернопіль
Видавництво:
ТДТУ ім. І. Пулюя
Мова:
Українська
Обсяг:
с.187
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Складові частини документа:
Вакуленко В. Особливості законодавчого регулювання державно-приватного партнерства в Україні
Гринів Л., Синиця С. Конкурентоспроможність регіонів України в контексті адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища
Коваленко О. Стан та перспективи розвитку паливно-енергетичного комплексу в Україні
Костецька Н. Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку
Сотченко Є. Методичні підходи до сутності міжнародних розрахунків по імпортних та експортних операціях у системі розрахункових відносин України
Андрушків Б., Кирич Н., Погайдак О. Громадське міжвузівське об’єднання кафедр (ліга кафедр) одного навчального спрямування може ефективно сприяти вирішенню багатьох проблем МОНУ
Давлєтбаєва Н. Упровадження управлінський інновацій на підприємствах харчової промисловості як запорука підвищення їх конкурентоспроможності
Кісь С., Кісь Г. Явище "інтелектуалізації" у діяльності соціально-економічних систем
Королюк Т. Систематизація і класифікація ризиків у галузях економічної науки
Мацьків Р. Особливості організації процесу управління соціальною відповідальністю підприємств нафтогазового комплеусу
Муха Р. Продуктивність праці на підприємствах та основні напрями ії підвищення
Олійничук О. Система економічної безпеки держави та рівні ії формування: концептуальні аспекти
Побігун С. Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного процесу стратегічного управління
Рубан В. Антикризові інструменти та основні функції антикризового менеджменту
Король К. Об’єкти обліку затрат у діяльності промислових підприємств
Кулик Р., Новак Ю. Оцінювання та прогнозування фінансової безпеки бізнес-системи - необхідна послуга аудиторських фірм
Хомин П. Удосконалення бухобліку чи його стохастичні зміни?
Дячун О. Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи
Oksentyuk B., Plavutska I. Basic principles of environmental marketing
Семенюк С. Планування рекламної кампанії закладів вищої освіти
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Науковий журнал
Номер тома
:
№1
Номер частини
:
№1
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'