укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Парсяк В.Н.
Маркетинг: від теорії до практики

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: К. Видавництво: Наукова думка
Автор: Парсяк В.Н. Авторський знак: П18 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 256 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-00-0611-9
Аннотацiя:У навчальному посібнику грунтовно і водночас дохідливо викладено головні теоретичні положення та основні прикладні методики із тих тем маркетингу, вивчення яких передбачено вимогами державного освітнього стандарту для студентів економічних та інженерних спеціальностей очної, заочної й післядиплом-ної форм навчання. Окрім студентів, книга може бути корисною також керівникам і співробітникам маркетингових служб державних і приватних підприємств, органів місцевого самоврядування, широкому колу зацікавлених читачів. Посібник підготовлено за курсом лекцій, який автор читає студентам Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 246256    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'