Фурман А.В., Гірняк Г.С., Гірняк А.Н.
Психодидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗ
Рiк видання: 2012 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНЕУ
Автор: Фурман А.В., Гірняк Г.С., Гірняк А.Н. Авторський знак: Ф95 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 328 с.
Шифр: 371 ISBN: 978-966-654-267-3
Аннотацiя: | Автори дослідження, відштовхуючись від теорії і методології модуль-но-розвивального підручника як інструмента полідіалогічної і полісмислової освітньої взаємодії, не лише психодидактично обґрунтовують інноваційний навчально-книжковий комплекс у взаємодоповненні названого підручника, навчального посібника, дисциплінарного тезауруса та освітньої програми самореалізації особистості студента, а й пропонують інтегральну модель поетапного створення навчальних книг нового покоління для сучасного ВНЗ. Причому вказаний комплекс є об'єктом як спрямованого пізнання, так і наукового проектування та новаторського конструювання, підлягає комплексній експертизі якості та експериментальному вивченню на предмет ефективності застосування кожного компонента і системи навчальних засобів у цілому. Крім засадових і похідних принципів, вичерпного переліку нормативних вимог, чинників та умов ефективного проектування НКК, висвітлюється миследіяльнісна технологія психологічно доцільної побудови його змісту і структури як сукупності складових, параметрів, показників та індикаторів, що повновагомо враховують вікові закономірності та індивідуальні особливості психодуховного розвитку та особистісно-про-фесійного зростання кожного студента.
Для науковців, управлінців освітньої сфери, педагогів-практиків, психологів, методистів, а також авторів і видавців підручників та посібників, аспірантів і студентів-дипломників педагогічних університетів та училищ.
|
| Додаткові відомості щодо назви: | Монографія |
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
ЧЗ - Читальний зал |
246257 |
|
1 |
0 |
|