укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинговий менеджмент

Рiк видання: 2015 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНЕУ
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 232 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.1 ISBN: 978-966-654-383-0
Аннотацiя:Навчальний посібник "Маркетинговий менеджмент" зорієнтований на освітньо-професійну програму підготовки магістрів у сфері економіки і підприємництва. У ньому розглянуто сутність, функції та принципи маркетингового менеджменту; процес та організацію маркетингового менеджменту, принципи побудови маркетингових організаційних структур, їх завдання та функції; питання маркетингового планування і його види; зміст маркетингових стратегій; види маркетингового контролю та порядок його проведення. Розрахований на студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників підприємств, зайнятих у маркетингових управлінських підрозділах.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:Штефанич Д.А., Дячун О.Д., Семенюк С.Б. та ін., За ред. Штефанича Д.А.
Серія
 Назва серії:МОН України. ТНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 246048    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'