Маркетинговий менеджмент
Рiк видання: 2015 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНЕУ
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 232 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.1 ISBN: 978-966-654-383-0
Аннотацiя: | Навчальний посібник "Маркетинговий менеджмент" зорієнтований на освітньо-професійну програму підготовки магістрів у сфері економіки і підприємництва.
У ньому розглянуто сутність, функції та принципи маркетингового менеджменту; процес та організацію маркетингового менеджменту, принципи побудови маркетингових організаційних структур, їх завдання та функції; питання маркетингового планування і його види; зміст маркетингових стратегій; види маркетингового контролю та порядок його проведення.
Розрахований на студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників підприємств, зайнятих у маркетингових управлінських підрозділах.
|
| Додаткові відомості щодо назви: | Навчальний посібник |
| Відомості про відповідальність: | Штефанич Д.А., Дячун О.Д., Семенюк С.Б. та ін., За ред. Штефанича Д.А. |
| Назва серії: | МОН України. ТНЕУ |
Теми документа
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
ЧЗ - Читальний зал |
246048 |
|
1 |
0 |
|