укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Марков О.Д.
Автосервіс: організація роботи з клієнтурою

Рiк видання: 2003 Мiсце видання: К. Видавництво: Міжнародна агенція "BeeZone"
Автор: Марков О.Д. Авторський знак: М26 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 352 с.
Шифр: 658.5(075.8) УДК: 658.5 + 629.113 ISBN: 966-8283-06-6
Аннотацiя:Книга присвячена організації роботи з клієнтурою при наданні послуг в автосервісі. Організація роботи з клієнтурою - нове, важливе та актуальне питання для керівників та спеціалістів фірм, підприємств, організацій. Видання, що пропонується читачам,- перший вітчизняний навчальний посібник по роботі з клієнтурою в автосервісі. В ньому визначені особливості та цілі роботи з клієнтурою, подана її характеристика, наведені методи та умови залучення, правила хорошої роботи, методи позитивної взаємодії та процес обслуговування клієнтури. Написаний на основі досліджень та досвіду практичної роботи автора на посаді начальника департаменту маркетингу, а також матеріалів практичних семінарів по роботі з клієнтурою, які він проводив для керівників та фахівців фірм та підприємств. Для студентів вузів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент та маркетинг", за спеціальністю 8.050.201 "Менеджмент організацій", спеціалізація "Менеджмент в системах автосервісу", 8.090.258 "Автомобілі та автомобільне господарство" та 8.05.2001.07 "Економіка підприємства", а також для керівників та спеціалістів, які займаються роботою з клієнтурою в сфері послуг.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 245660    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'