Аннотацiя: | Книга присвячена організації роботи з клієнтурою при наданні послуг в автосервісі. Організація роботи з клієнтурою - нове, важливе та актуальне питання для керівників та спеціалістів фірм, підприємств, організацій.
Видання, що пропонується читачам,- перший вітчизняний навчальний посібник по роботі з клієнтурою в автосервісі. В ньому визначені особливості та цілі роботи з клієнтурою, подана її характеристика, наведені методи та умови залучення, правила хорошої роботи, методи позитивної взаємодії та процес обслуговування клієнтури.
Написаний на основі досліджень та досвіду практичної роботи автора на посаді начальника департаменту маркетингу, а також матеріалів практичних семінарів по роботі з клієнтурою, які він проводив для керівників та фахівців фірм та підприємств.
Для студентів вузів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент та маркетинг", за спеціальністю 8.050.201 "Менеджмент організацій", спеціалізація "Менеджмент в системах автосервісу", 8.090.258 "Автомобілі та автомобільне господарство" та 8.05.2001.07 "Економіка підприємства", а також для керівників та спеціалістів, які займаються роботою з клієнтурою в сфері послуг.
|