укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинг. Ситуаційні вправи

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні"
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 504 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8487-22-2
Аннотацiя:Збірник складають ситуаційні вправи з різних напрямів маркетингової діяльності українських та транснаціональних компаній, що діють на вітчизняному ринку. На прикладах широковідомих компаній та брендів - таких, як "Славутич", "Аві-ант", "Український мобільний зв'язок" (UMC), Gillette, АЗМОЛ, "Сандора", "Верес", "Оранта", "Масандра" - розглядаються питання стратегічного маркетингу, вивчення поведінки споживачів, товарної політики, бренд-менеджменту, комунікаційної політики, маркетингових аспектів міжнародної діяльності. Розрахований на студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліни маркетингу, а також слухачів курсів та тренінгів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:Упоряд.: О.І.Сидоренко, П.С.Редько
Серія
 Назва серії:Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні. Центр інновацій та розвитку
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 245569    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'