укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Божкова В.В., Башук Т.О.
Мерчандайзинг

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: Суми Видавництво: Університетська книга
Автор: Божкова В.В., Башук Т.О. Авторський знак: Б76 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 125 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-680-300-3
Аннотацiя:Збільшення кількості магазинів із самообслуговуванням, постійна проблема оптимізації торговельного простору і підвищення ефективності продажів вимагають від сучасних товаровиробників і торгівців знання мерчандайзингу. Мерчандаизинг - не тільки "мистецтво торгувати", це вже елемент культури торгівлі. Незважаючи на те, що місце мерчандайзингу в системі маркетингу ще остаточно не визначене, даний навчальний посібник може бути цікавим не лише студентам економічних спеціальностей, а й аспірантам, викладачам, маркетологам, мерчандайзерам.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 245587    1 0
Аб - Абонемент 245588    1 0
Аб - Абонемент 245589    1 0
Аб - Абонемент 245590    1 0
Аб - Абонемент 245591    1 0
Аб - Абонемент 245592    1 0
Аб - Абонемент 245593    1 0
Аб - Абонемент 247026    1 0
Аб - Абонемент 247027    1 0
ЧЗ - Читальний зал 245586    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'