укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи

Рiк видання: 2015 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНТУ
Авторський знак: Р64
Мова: Українська Обсяг: 419 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-966-305-068-3
Аннотацiя:Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення та адаптації маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги в умовах глобалізації економіки. Розглянуто маркетинговий інструментарій формування попиту на товари і послуги, приділено увагу питанням стратегічного управління розвитком підприємств. Об'єктами особливої уваги стали питання щодо сучасних тенденцій використання маркетингу як концепції управління. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За ред. проф. Р.В.Федоровича
Серія
 Назва серії:МОН України. ТНТУ імені Івана Пулюя
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 245042    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'