Аннотацiя: | У посібнику представлено теоретичне узагальнення поняття інформаційного простору, його структуру та сутність взаємодії в інформашйно-соціальному середовищі.Розкрито суть віртуальної реальності та вплив штучно модельованого динамічного континууму на становлення особистості.
Досліджено формування складної структури образу "Я" з позицій інтерактивних процесів взаємодії двох семіотичних сисстем (мови та культури) з урахуванням психолінгвістики., лінгвокультурологіїта когнітології. Представлено аналіз інформаційно-соціального середовища для розвитку обдарованих дітей та розглянуто фактори, які істотно впливають на формування та соціалізацію особистості.
Посібник буде корисним для керівників, психологів, педагогічних працівників для використання у роботі з обдарованими дітьми.
|