укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України

Рiк видання: 2014 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНТУ
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 411 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-966-305-055-3
Аннотацiя:Монографія є результатом наукових досліджень колективу авторів з проблем розроблення концептуальних засад маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги на ринках України. Розглянуто підходи до маркетингового інструментарію формування попиту на товари і послуги, питання стратегічного управління розвитком підприємств. Об'єктами особливої уваги стали питання маркетингових інноваційних технологій. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів та бізнесменів. Матеріал друкується в авторській редакції.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За ред. проф. Р.В.Федоровича
Серія
 Назва серії:МОН України. ТНТУ імені Івана Пулюя
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 243922    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'