укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: Суми Видавництво: Університетська книга
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 615 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-966-680-403-0
Аннотацiя:У монографії досліджено методологічні та теоретико-методичні проблеми маркетингу інновацій і інноваційної діяльності в маркетингу. Викладено концептуальні основи маркетингу інновацій, теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій, підходи до економіко-математичного моделювання процесів розроблення і просування інновацій на ринок. Висвітлено інноваційні підходи до розроблення і просування інновацій на ринок, управління потенціалом інноваційного розвитку на засадах маркетингу інновацій, мотивації екологічно орієнтованої інноваційної діяльності. Для фахівців з питань маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 247021    1 0
ЧЗ - Читальний зал 243689    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'