укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Європейська інтеграція вищої освіти України у контексті Болонського процесу
Рiк видання:
2013
Мiсце видання:
К.
Видавництво:
Інститут вищої освіти НАПН України
Мова:
Українська
Обсяг:
134 с.
Є складовою частиною документа:
Європейська інтеграція вищої освіти України у контексті Болонського процесу
Складові частини документа:
Ставицький А.В. Розвиток вищої освіти, заснованої на дослідженнях
Рябченко В.І. Актуалізація проблеми компетентності з позицій ії вимірності
Сингаївська А.М. Двовекторність вищої освіти України (на прикладі вищої економічної освіти)
Курбатов С.В. Дослідницький університет у контексті інноваційної освітньої парадигми доби глобалізації
Таланова Ж.В. Дослідницька підготовка: інтеграція вищої освіти та науки
Рашкевич Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження НРК і третього циклу навчання
Луговий В.І., Таланова Ж.В. Якість вищої освіти в Україні: проблеми забезпечення та визнання
Домбровська С.М. Інноваційні державні механізми формування якісної системи освіти в Україні
Задорожня Т.М. Лівак П.Є. Болонська декларація та процес реформ вищої освіти України в контексті рівня і якості підготовки спеціалістів
Дибкова Л.М. Якість освіти сучасного вишу в контексті розвитку вмінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів
Ковальчук Ю.О., Лісова Т.В. Теоретико-методологічні засади проведення моніторингових досліджень у галузі освіти на основі об’єктивних вимірювань в інтервальних шкалах
Регейло І.Ю. Проблеми підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: зарубіжний і вітчизняний досвід
Штомпель Г.О. Терціарні важелі освітньої та науково-інноваційної політики
Скоробагатова М.Р. Особливості підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів у Франції
Чорнойван Г.П. Докторські студії в Україні як передумова якісної підготовки наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації
Бабан С.М. Формування дослідницької компетентності майбутніх студентів ВНЗ
Калашнікова С.А., Жданова К.О. Врядування у вищій освіті: сутність, виміри, тенденції
Предборська І.М., Шевчук Д.М. Університет, Болонський процес та освітня політика: виклики часу
Садковий В.П. Державне формування освітньої політики в напрямку впровадження європейських освітніх стандартів
Зарубінська І.Б., Полухін А.В. Керівник у трикутнику успіху вищого навчального закладу
Шубін О.О. Університетські рейтинги: переваги і недоліки для розвитку університету
Поважний О.С. Проблема якості особистісного ресурсу науково-педагогічних працівників внз в умовах європейської інтеграції вищої освіти України
Гриценко М.В. Егалітарна та елітарна освіта в контексті становлення нового університету
Смолінська О.Є. Форми управління в культурно-освітньому просторі педагогічного університету
Полякова Г.А. Діяльність кафедри в контексті розвитку освітнього середовища внз
Буряк П.Ю. До питання співпраці внз і роботодавців на ринку освітніх послуг та ринку праці
Бєліков С.Б., Климов О.В., Павленко Д.В., Ткач Д.В. Регіональний ринок праці - фактор, що визнає підготовку молодих спеціалістів
Воробйова О.П. Реалізація інноваційних пріоритетів державної політики в галузі вищої освіти
Карапетян А.О. Вдосконалення механізму державного замовлення як шлях до подолання дисбалансу на ринку праці
Янишин О.К. Конкретизація змісту державного стандарту вищої освіти у співпраці з роботодавцями: структурно-логічна схема
Невмержицька Н.М. Ринок праці для студентської молоді в контексті подолання ціннісного розколу в Україні
Смирнова І.Л., Черненко О.В. Педагогічні умови професійної адаптації молодих менеджерів торгових організацій до професійної діяльності
Пономаренко В.С. Реалізація студентоцентрованого підходу як чинника якості підготовки фахівців у вищому навчальному закладі
Алпатова О.В. Проблема педагогічної взаємодії у системі особистісно орієнтованого навчання
Добротвор О.В. Реферат: Дидактичні аспекти організації ефективної навчальної роботи студентів
Яцков М.В., Осадча Л.К., Семенюк Ю.Ф. Використання дистанційних технологій в умовах кредитно-трансферної системи навчання у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації
Линьова І.О. Запровадження інклюзивної освіти у ВНЗ
Чаграк Н.І. "Час другого зростання": можливості та перспективи освіти людей похилого віку в умовах демографічних і соціальних викликів
Агейчева А.О. Науково-методичне забезпечення та захист інтелектуальної власності в системі дистанційної освіти Швеції
Заяць Л.І. Підготовка магістрів в університетах Нідерландів
Колісник Н.В. Міжпредметна наступність у вивчанні професійно-орієнтованих дисциплін
Ситник О.І. Розвиток особистості в системі освіти дорослих на прикладі Ірландії
Задкова О.В. Основні завдання педагогічної технології підготовки майбутніх пілотів до рішення проблемних ситуацій у професійній діяльності
Нітенко О.В. Іншомовні компетентності фахівців права: європейський досвід та українські реалії
Фруктова Я.С. Функціональний аналіз професійної діяльності як основа впровадження компетентнісного підходу щодо підготовки фахівців з журналістики та інформації
Кульбашна Я.А. Педагогічні умови формування деонтичної компетентності у майбутнього фахівця в галузі стоматології
Сас Н.М. Проектування змісту підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління в межах магістерської програми "Управління навчальним закладом"
Сахневич І.А. Педагогічні умови формування медіакомпетентності у працях українських та зарубіжних учених
Щербакова О.А. До питання про вплив євроінтеграційного чинника на дослідження риторики та риторикознавчих дисциплін у системі вищої гуманітарної освити України початку ХХІ століття
Новик І.М. Особливості мотивації майбутніх учителів початкових класів до діагностичного супроводу розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів
Лаврухіна Т.В. Стан сформованості комунікативної компетентності майбутніх авіаційних диспетчерів
Куземко Л.В. Питання якості професійної підготовки вихователів до реалізації індивідуального підходу в роботі з дітьми
Бобрицька В.І. Мобільність як ключовий принцип формування європейського освітнього простору
Козієвська О.І. Законодавчо-нормативне забезпечення процесів академічної мобільності: європейський досвід
Batsykova S. Student mobility:curerent trends and challenges. Erasmus mundus programme in Ukraine
Панченко В.І., Маслікова І.І. Співробітництво у сфері вищої освіти: європейський діалог
Хом’юк І.В., Петрук В.А. Навчальна мобільність студентів технічного напряму підготовки в контексті Болонського процесу
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Теоретичний та науково-методичний часопис "Вища освіта України"
Номер частини
:
№3
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'