укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України

Рiк видання: 2013 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТНТУ
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 359 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13+658.6 ISBN: 978-966-305-052-2
Аннотацiя:Монографія містить наукові дослідження та здобутки авторів з проблем аналізу концепцій формування ринкового попиту, маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача та питань стратегічного управління розвитком підприємств на ринках України. Відповідно характерною особливістю книги є широке використання досвіду, набутого авторами при виконанні науково-дослідної теми ВК 40-12 "Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках України" (№ державної реєстрації РК0112U02210). Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, студентів та економістів-практиків.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За ред. проф. Р.В.Федоровича
Серія
 Назва серії:МОН України. ТНТУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 243405    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'