Галицький економічний вісник
Рiк видання: 2013 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТДТУ ім. І. Пулюя
Мова: Українська Обсяг: с.187
Є складовою частиною документа: Галицький економічний вісник
Складові частини документа:
- Бившева Л.. Шубна О. Стратегічні напрями інноваційного розвитку машинобудівного підприємства
- Капітан В. Теоретичні засади державного регулювання зайнятості населення
- Луцик-Дубова Т. Управління бюджетною безпекою України
- Манжос С. Концептуальні підходи до трактування економічної сутності антикризового менеджменту
- Федорова В. Кластерний підхід в організації управління господарством сучасного регіону та можливості оцінювання ефективності функціонування кластерів
- Федорович Р., Серединська І. Необхідність використання вартісних методів в управлінських технологіях
- Цурік О. Визначення сутності стратегічного розвитку підприємств телекомунікаційної галузі
- Шуран І. Основні напрямки оцінювання ефективності кадрового забезпечення машинобудівного підприємства у процесі диверсифікації
- Андрушків Б., Митник У., Погайдак О. Організаційно-правові засади ресурсокористування (екологічний контекст)
- Фаріон М., Ковч В. Можливості та роль держави в задоволенні потреб суспільства за умов формування інноваційної економіки
- Гуцайлюк Л., Бойко Г., Каришин Н. Форми бухгалтерського обліку в бюджетних установах
- Кравчук Н.В., Павликівська О. Проблеми організації обліково-аналітичної системи відтворювального процесу засобів праці на підприємствах цукрової промисловості
- Назаров Д. Бюджетне відшкодування пдв при здійсненні експортно-імпортних операцій підприємств хімічної промисловості
- Серединська В. Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукцію
- Шелест В. Проблеми класифікації нематеріальних активів як об’єктів бухгалтерського обліку
- Борисова Т. Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьми
- Кирич Н.Б., Шведа Н. Оцінювання сприйнятливості нововведень як етап бенчмаркінгового проекту машинобудівних підприємств України
- Нагорняк Г., Нагорняк І., Шпилик С. Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства
- Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу
| Додаткові відомості щодо назви: | Науковий журнал |
|