укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Герасименко А.
Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробут
Автор:
Герасименко А.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
с.147-153
УДК:
659.1+364.14
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Відомості щодо назви
Назва документа, в якому знаходиться дана частина
:
Галицький економічний вісник
Дата видання документа, в якому знаходиться дана частина
:
2013
Номер головного документа
:
№2
Теми документа
УДК/ 3.Суспільні науки./ 36 Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб
УДК/ 6 Прикладні науки. Медицина. Технологія/ 65 Управління підприємствами. Організація виробництва, торговлі та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система інформації. Громадська інформація та реклама (Паблик-Рилейшнз)
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'