укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Галицький економічний вісник
Рiк видання:
2012
Мiсце видання:
Тернопіль
Видавництво:
ТДТУ ім. І. Пулюя
Мова:
Українська
Обсяг:
с.187
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Складові частини документа:
Маркович І. Кількісне оцінювання рівнів концентрації світових ринків груп товарів експортної спеціалізації України
Почтовюк А. Доктрини реформування менеджменту вищої школи
Кривокульська Н. Адаптація регіональної екологічної політики до особливостей територіальних спільнот базового рівня
Біленська Я., Бондарчук М. Фактори інформаційного забезпечення оцінювання потенціалу інноваційного розвитку виробничо-господарського об’єднання
Радинський С. Аналітичне обгрунтування ціни технологічних знань
Іванченко І. Методичні підходи до оцінювання економічної ефективності методів збільшення нафтовилучення
Язлюк Б., Бутов А., Костецький В. Теоретичні основи сутності й змісту інновацій та інноваційної діяльності
Сівчук І. Методичні аспекти оцінювання конфліктів на підприємстві у контексті корпоративної культури
Дячун О.Д. Оцінювання праці торгових представників промислових підприємств
Безверхий К. Принципи бухгалтерського обліку та їх вплив на обліково-звітну інформацію підприємства
Марущак Л., Павликівська О. Управлінський облік як основа для прийняття рішень
Варчук О. Проблеми визначення поняття "витрати"
Фаріон А. Основні існуючі протиріччя поняття щодо суб’єктного складу державного сектора України в контексті модернізації системи бухгалтерського обліку
Василюк А. Вплив економічних чинників на ефективність діяльності підприємств машинобудування
Фроленко Р., Жукевич С. Використання матричних методів в стратегічному аналізі диверсифікованих компаній
Фалінська М. Економічна сутність та аналіз ефективності використання матеріальних ресурсів
Вашай Ю. Шляхи підвищення рівня фінансової безпеки України на сучасному етапі
Цвігун Т. Проциклічна валютна політика в умовах доларизації економіки України
Семенюк С. Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послуг
Голубовська О. Управління брендом туристичних осель у складі маркетингових заходів індустрії сільського туризму
Мудра М. Переваги та недоліки використання аутсорсингу в діяльності автомобілебудівних підприємств України
Подвірна Т. Маркетингова сегментація на світових ринках
Надвиничний О. Аналіз маркетингової діяльності підприємств-виробників віконних профілів: організація та методика
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Науковий журнал
Номер тома
:
№1
Номер частини
:
№6
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'