укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Новітній маркетинг

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Економічна думка
Авторський знак: Н73
Мова: Українська Обсяг: 296 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-654-161-0
Аннотацiя:У навчальному посібнику розглянуті новітні напрямки маркетингу як науки і навчальної дисципліни. Автори висвітлюють такі розділи сучасного маркетингу: інтегрований маркетинг, соціальний маркетинг, маркетинг знань, брендинг, бенчмаркінг, аутсорсинг, франчайзинг, маркетинг супермаркету, мерчандайзинг, маркетинг гостинності, шоу-маркетинг, маркетингові війни, міжнародні маркетингові комунікації в аспекті культурних відмінностей, міжнародна реклама і міжкультурний менеджмент. Для фахівців підприємств, наукових працівників, викладачів і студентів, які навчаються за магістерськими програмами.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За ред. Є.В.Савельєва
Серія
 Назва серії:МОН України. ТДЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 241204    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'