укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Менеджмент туристичної індустрії

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: Чернівці Видавництво: Книги - ХХІ
Авторський знак: М50
Мова: Українська Обсяг: 596 с.
Шифр: 658.5(075.8) УДК: 658.5 + 338.48 + 796 ISBN: 966-8653-13-0
Аннотацiя:У навчальному посібнику розкриваються основні поняття туризму, види, засоби, методи і форми туристичної діяльності; наведена характеристика міжнародних, регіональних та національних туристичних організацій; аналізуються різні аспекти туризму: мотивація туристичних поїздок, формування туристичного продукту і його ціни; розглядається вплив зовнішнього і внутрішнього середовища на ефективність діяльності туристичного підприємства, стратегія діяльності і розвитку туристичної індустрії, менеджмент і маркетинг туризму, еволюція розвитку міжнародного туристичного ринку. Для студентів, аспірантів, викладачів і фахівців, що вивчають розвиток і управління туристичної індустрії.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За ред. І.М.Школи
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 241291    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'