укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Шульгіна Л.М., Лео М.В.
Брендинг: теорія та практика (на прикладі об’єктів комерційної нерухомості)

Рiк видання: 2011 Мiсце видання: К.-Тернопіль Видавництво: Астон
Автор: Шульгіна Л.М., Лео М.В. Авторський знак: Ш95 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 272 с.
Шифр: 332.72 УДК: 332.72 ISBN: 978-966-308-398-8
Аннотацiя:Монографію присвячено обґрунтуванню теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо реалізації брендингу в системі маркетингу підприємств (на прикладі об'єктів ринку комерційної нерухомості). Запропоновано методичний підхід до реалізації брендингу, який базується на проектному підході та корпоративній соціальній відповідальності. Розроблено організаційний механізм реалізації брендингу об'єктів комерційної нерухомості через розроблення відповідної програми, складові якої формуються на засадах інтеграції маркетингових та девелоперських процесів. Набув подальшого розвитку методичний інструментарій аналізу кон'юнктури ринку комерційної нерухомості шляхом використання таких об'єктів дослідження, як загальний обсяг уведення в експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості, вакантність, ставки оренди, умови оренди, попит на площі, що дозволяє здійснювати комплексну оцінку ринку.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
Серія
 Назва серії:МОН України. Національний технічний університет України "КПІ", Київський національний торгово-економічний університет, Європейський університет
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 241287    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'