укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі

Рiк видання: 2012 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Астон
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 544 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-966-308-434-3
Аннотацiя:Праця науковця ТНТУ імені Івана Пулюя Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу ТНТУ ім. І. Пулюя щодо розроблення концептуальних засад маркетингових технологій в сучасному науково-технічному середовищі. Розглянуто питання суті маркетингових стратегій формування попиту на товари та послуги на ринках України, планування та моделювання маркетингової діяльності підприємств, розвитку маркетингових інновацій, комплексу маркетингових заходів для зростання рівня попиту на товари та послуги на ринках України. Для наукових працівників і викладачів вищих навчальних закладів, економістів-практиків.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
 Відомості про відповідальність:За ред. проф. Р.В.Федоровича
Серія
 Назва серії:МОН України. ТНТУ імені Івана Пулюя
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 250205    1 0
ЧЗ - Читальний зал 241052    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'