укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Липчук В.В., Погребняк Л.В.
Маркетингові дослідження

Рiк видання: 2012 Мiсце видання: Львів Видавництво: Магнолія 2006
Автор: Липчук В.В., Погребняк Л.В. Авторський знак: Л61 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 352 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-617-574-037-8
Аннотацiя:Пропонована книжка про маркетингові дослідження всім тим, хто має намір використовувати результати маркетингових досліджень, або самостійно їх здійснювати. Вивчення дисципліни передбачає набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок у сфері сучасних маркетингових досліджень, які проводяться в Україні, та світового досвіду маркетингових досліджень. Вивчення курсу має своїм головним завданням сформувати тип мислення, який допоможе менеджеру усвідомлювати маркетингові проблеми того чи іншого підприємства, можливі шляхи вирішення цих проблем; вміння оцінити наукову цінність результатів маркетингових досліджень та рекомендацій на їх основі. Посібник складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійснення. Видання скероване на тих, хто хоче ефективно працювати в умовах динамічного ринку.
Серія
 Назва серії:МОН України
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 239569    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'