Липчук В.В., Погребняк Л.В.
Маркетингові дослідження
Рiк видання: 2012 Мiсце видання: Львів Видавництво: Магнолія 2006
Автор: Липчук В.В., Погребняк Л.В. Авторський знак: Л61 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 352 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-617-574-037-8
Аннотацiя: | Пропонована книжка про маркетингові дослідження всім тим, хто має намір використовувати результати маркетингових досліджень, або самостійно їх здійснювати.
Вивчення дисципліни передбачає набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок у сфері сучасних маркетингових досліджень, які проводяться в Україні, та світового досвіду маркетингових досліджень.
Вивчення курсу має своїм головним завданням сформувати тип мислення, який допоможе менеджеру усвідомлювати маркетингові проблеми того чи іншого підприємства, можливі шляхи вирішення цих проблем; вміння оцінити наукову цінність результатів маркетингових досліджень та рекомендацій на їх основі.
Посібник складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійснення.
Видання скероване на тих, хто хоче ефективно працювати в умовах динамічного ринку.
|
Теми документа
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
ЧЗ - Читальний зал |
239569 |
|
1 |
0 |
|