укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В.
Маркетинг підприємства

Рiк видання: 2012 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Авторський знак: Б20 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 612 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-611-01-0337-4
Аннотацiя:Робота з представленим навчальним посібником ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Зміст навчального посібника «Маркетинг підприємства» складається з чотирьох частин і 11 розділів. Навчальний посібник призначений також для магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукових співробітників, підприємців, керівників та спеціалістів підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.

Електронна версія документа: http://library.tntu.edu.ua/resources/peredplachenyj-dostup/biblioteka-cnl/

Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навч. посібник

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 243068    1 0
Аб - Абонемент 243069    1 0
Аб - Абонемент 243070    1 0
Аб - Абонемент 243071    1 0
ЧЗ - Читальний зал 243067    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'