Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В.
Маркетинг підприємства
Рiк видання: 2012 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Авторський знак: Б20 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 612 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-611-01-0337-4
| Аннотацiя: | Робота з представленим навчальним посібником ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.
Зміст навчального посібника «Маркетинг підприємства» складається з чотирьох частин і 11 розділів.
Навчальний посібник призначений також для магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, наукових співробітників, підприємців, керівників та спеціалістів підприємств, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу. |
Електронна версія документа: http://library.tntu.edu.ua/resources/peredplachenyj-dostup/biblioteka-cnl/
| | Додаткові відомості щодо назви: | Навч. посібник |
| Примірники |
| Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
| Аб - Абонемент |
243068 |
|
1 |
0 |
| Аб - Абонемент |
243069 |
|
1 |
0 |
| Аб - Абонемент |
243070 |
|
1 |
0 |
| Аб - Абонемент |
243071 |
|
1 |
0 |
| ЧЗ - Читальний зал |
243067 |
|
1 |
0 |
|