укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Гевко О.
Етапи розроблення стратегії брендингу
Автор:
Гевко О.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
с.185-196
УДК:
658+659.126.1
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Відомості щодо назви
Назва документа, в якому знаходиться дана частина
:
Галицький економічний вісник
Дата видання документа, в якому знаходиться дана частина
:
2011
Номер головного документа
:
№1
Теми документа
УДК/ 6 Прикладні науки. Медицина. Технологія/ 65 Управління підприємствами. Організація виробництва, торговлі та засоби зв'язку/ 659 Реклама. Система інформації. Громадська інформація та реклама (Паблик-Рилейшнз)
УДК/ 6 Прикладні науки. Медицина. Технологія/ 65 Управління підприємствами. Організація виробництва, торговлі та засоби зв'язку/ 658 Управління торговельно-промисловою діяльністю. Бізнес-менеджмент. Економіка підприємств. Організація та
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'