укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Божкова В.В., Мельник Ю.М.
Реклама та стимулювання збуту

Рiк видання: 2010 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Божкова В.В., Мельник Ю.М. Авторський знак: Б76 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 200 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-364-870-5
Аннотацiя:Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна, адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності "Маркетинг".
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про видання:2-ге вид., стереотип.
Серія
 Назва серії:МОН України. Сумський державний університет
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 237775    1 0
Аб - Абонемент 237776    1 0
Аб - Абонемент 237777    1 0
Аб - Абонемент 237778    1 0
Аб - Абонемент 237779    1 0
Аб - Абонемент 237780    1 0
Аб - Абонемент 237781    1 0
ЧЗ - Читальний зал 237774    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'