укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Галицький економічний вісник
Рiк видання:
2010
Мiсце видання:
Тернопіль
Видавництво:
ТДТУ ім. І. Пулюя
Мова:
Українська
Обсяг:
с.187
Є складовою частиною документа:
Галицький економічний вісник
Складові частини документа:
Юзьвак Л. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи
Бурлицька О. Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарів
Гевко В., Гевко О. Антикризова стратегія вітчизняних машинобудівних підприємств
Паляниця В. Обгрунтування факторів і джерел ризиків машинобудівних підприємств
Підгурська І. Особливості формування міжнародних партнерських відносин у сучасній світовій економіці
Маркович І. Особливості змін у промисловості України під впливом переходу до умов "нової економіки"
Бех Н. Особливості розвитку і функціонування малого і середнього бізнесу в Україні
Козик В., Жураковська М. Проблеми функціонування регіональної інноваційної інфраструктури (на прикладі Львівської області)
Казмірчук С. Інноваційний розвиток регіону: наявний потенціал, проблеми та перспективи
Фроленко Р. Особливості управління витратами наукомістких підприємств
Сидяга Б. Механізми управління формуванням і використанням прибутку підприємствами
Кирич Н.Б. Конкурентноспроможність переробних підприємств - запорука економічноїстабільності галузі та сталого розвитку суспільства
Князь С. Сутнісні характеристики трансферного потенціалу інноваційного розвитку машинобудівних підприємств
Штельма Н. Маркетингові комунікації ХХІ століття
Ониськів В. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Прус Л. Моделб біореінжинірингу підприємства
Ляхта О. Життєвий цикл товару
Семенюк С. Маркетингове планування діяльності підприємств
Туренко О. Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудування
Бендасюк О. Державне управління соціальним захистом населення в умовах ринкової економіки
Малахова О. Основні напрями розширення операцій банків з кредитно-розрахункового обслуговування клієнтів в умовах кризовох явищ в економіці
Сердюк О., Заревчацька Т. Управління грошовими потоками в системі оцінкиефективності діяльності малого підприємства
Ткаченко Н. Оцінка платоспроможності страховиків на основі комплексного врахування ризиків
Дерій В. Термін "витрати" і його трактування для потреб та контролю
Дяків В. Доцільність впровадження управлінського обліку витрат у кризовий період на підприємствах різних форм власності та господарювання
Каришин Н. Бюджетування в системі бухгалтерського обліку
Криштопа І. Оцінка нематеріальних активів: проблемні питання та напрямки їх вирішення
Голда Н., Федорович Р. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності
Голубовський Л. Аналіз сучасних методів управління витратами
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Науковий журнал
Номер тома
:
№1
Номер частини
:
№1
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'