укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Дудар Т.Г.
Маркетинг в агропромисловому комплексі: теорія і практика

Рiк видання: 1999 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Горлиця
Автор: Дудар Т.Г. Авторський знак: Д81 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 184 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 330.13 ISBN: 5-7763-2677-Х
Аннотацiя:У посібнику висвітлено основи теорії і практики організації сучасного маркетингу в агрофірмах і підприємствах агропромислового комплексу: найважливіші функції агропромислового маркетингу, маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетингової діяльності та прийняття рішень, методичні підходи організації служб маркетингу, розвиток ринків основних видів агропромислової продукції. Обгрунтовано форми виходу агропромислових формувань на вітчизняний і зарубіжний ринки. Для студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну "Маркетинг в АПК". Становить значний інтерес для учнів ліцеїв, коледжів, слухачів системи підвищення кваліфікації, широкого кола тих, хто прагне пізнати секрети аграрного бізнесу.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. ТАНГ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 236448    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'