укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Гірченко Т.Д., Дубовик О.В.
Маркетинг

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: К. Видавництво: ІНКОС, ЦУЛ
Автор: Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Авторський знак: Г51 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 255 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8347-46-3
Аннотацiя:Навчальний посібник дозволяє читачам опанувати основи соціально-етичноіо маркетингу, зрозуміти його функції та інструментарій впливу на споживачів, виробити ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності, ознайомлює із процесом розробляння доцшьного комплексу маркетингу на основі результатів дослідження, яка охоплює товари, цінову, збутову та комунікаційну політики. Книга рекомендована студентам вищих навчальних закладів різних форм навчання економічного спрямування, спеціалістам у галузі маркетингу, підприємництва, керівникам фірм та фахівцям, чия діяльність передбачає застосування принципів маркетингу.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. НБ України. Львівський банківський інститут
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 236362    1 0
Аб - Абонемент 236363    1 0
Аб - Абонемент 236364    1 0
Аб - Абонемент 236365    1 0
Аб - Абонемент 236366    1 0
Аб - Абонемент 236367    1 0
Аб - Абонемент 237367    1 0
Аб - Абонемент 237368    1 0
Аб - Абонемент 237410    1 0
ЧЗ - Читальний зал 236361    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'