укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Борисова Т.М.
Маркетингове забезпечення антиризикових заходів промислових підприємств

Рiк видання: 2009 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Навчальна книга - Богдан
Автор: Борисова Т.М. Авторський знак: Б82 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 188 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13 ISBN: 978-966-10-0567-8
Аннотацiя:У монографії досліджені теоретичні та практичні проблеми й особливості маркетингового забезпечення антиризикових заходів вітчизняних промислових підприємств, розкрито теоретичні основи та висвітлено практичні проблеми економічної оцінки антиризикових заходів та потенціалу маркетингу у зниженні підприємницьких ризиків. На основі системного аналізу зарубіжного досвіду та вітчизняної практики сформовано підходи до оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на промислових підприємствах. Дана праця орієнтована на наукових працівників, аспірантів, викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, стане в пригоді практичного застосування фахівцями з економіки та зацікавить усіх, хто бажає ознайомитись з цією проблематикою. Праця науковця ТДТУ імені Івана Пулюя
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Монографія
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 234423    1 0
ЧЗ - Читальний зал 234404    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'