укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Галузевий маркетинг

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: ТДТУ
Авторський знак: Г16
Мова: Українська Обсяг: 147 с.
Шифр: 339.13 УДК: 339.13
Аннотацiя:Навчальний посібник, укладений на основі програми курсу "Галузевий маркетинг" для підготовки бакалаврів за спеціальністю "Менеджмент організацій", може використовуватися для проведення практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи, що дає змогу засвоїти основні елементи маркетингу як філософії бізнесу, так і галузевого маркетингу як виду господарської діяльності. Праця науковця ТДТУ імені Івана Пулюя
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:Укладачі: М.Ф.Зяйлик, О.В.Вівчар
Серія
 Назва серії:МОН України. ТДТУ імені івана Пулюя. К-ра менеджменту у виробничій сфері
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 233887    1 0
Аб - Абонемент 233888    1 0
ЧЗ - Читальний зал 233886    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'