укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинг для магістрів

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: Суми Видавництво: Університетська книга
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 928 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-680-367-5
Аннотацiя: У навчальному посібнику в стислому вигляді викладені теоретичні й методичні засади фахових дисциплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр", а також авторських дисциплін, що розширюють їх світогляд у руслі сучасних уявлень про стійкий соціально-економічний розвиток і роль маркетингу в ньому. Містить багато прикладів і фактичних матеріалів з практики діяльності вітчизняних та іноземних підприємств, що ілюструють теоретичні положення. Для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також студентів, що вивчають маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним для керівників і провідних фахівців підприємств різних галузей та широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми сучасного маркетингу.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За заг. ред. С.М.Ілляшенка
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 233225    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'