укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Маркетинг в Україні
Рiк видання:
2008
Мiсце видання:
Київ
Видавництво:
Видання Української Асоціації Мвркетингу
Мова:
Українська
Обсяг:
72 с.
Є складовою частиною документа:
Маркетинг в Україні
Складові частини документа:
Клименко Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості
Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства
Карпенко Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадському суспільстві
Вихристенко Б. Практико-правові аспекти діяльності громадських організацій України
Міненко М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі
Овчарек В. Співпраця між професійними об'єднаннями-засіб розвитку підприємництва
Павлов В. Нагальні завдання фахових об'єднань
Березін І. Ринок маркетингових послуг у 2007 році
Шрамко І. Репутація компанії: створено інтернетом
Каніщенко О., Рубаняк А. Міжнародний ринок баштових кранів: український прорив
Робул Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі м.Одеси
Данніков О. Проблеми побудови та функціонування фрайчайзингових систем в Україні
Відомості щодо назви
Номер частини
:
№5
Дата виходу
:
1858-11-17
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'