укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Мазаракі А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М.
Міжнародний маркетинг

Рiк видання: 2000 Мiсце видання: К. Видавництво: КДТЕУ
Автор: Мазаракі А.А., Чаюн Т.І., Мельник Т.М. Авторський знак: М13 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 306 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-7376-62-1
Аннотацiя:Підручник підготовлено відповідно до програми з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг", яку включено до навчального плану підготовки фахівців зі спеціальності "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності". У ньому висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу, складові зовнішнього середовища, підходи щодо сегментації світових ринків і розробки експортної стратегії, визначення конкурентоспроможності країни, фірми на зовнішньому і внутрішньому ринках. Призначений для студентів, аспірантів, спеціалістів у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Підручник
 Відомості про відповідальність:За ред. А.А.Мазаракі
Серія
 Назва серії:МОН України. КДТЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232619    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232618    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'