укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Промисловий маркетинг

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М. Авторський знак: В22 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 256 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8568-18-4
Аннотацiя:У книзі викладаються теоеретичні і практичні основи промислового маркетингу в обсязі, передбаченому навчальною програмою відповідного курсу аудиторних занять студентів, які оволодівають професією менеджера, маркетолога, економіста інтелектуальної власності. Видання викладає суть промислового маркетингу, його принципи, форми, товарну політику, маркетингові дослідження промислового підприємства в сучасних економічних умовах, ціноутворення в промисловому маркетингу. У посібнику наведено структуру фінансового маркетингу, маркетинг рекреаційній індустрії в Карпатському регіоні, розкрито феномен маркетингової культури та вплив маркетингу на формування місцевих бюджетів. У додатках наведено приклади типових уроків, що стосуються вивчення маркетингу в навчальних закладах та інші приклади даної проблеми. Підручник розрахований для студентів вищих навчальних закладів економічних, правничих та інженерних факультетів. Буде корисним науковцям і новаторам усім тим, хто має стосунок до економіки, виробництва або підприємництва.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232119    1 0
Аб - Абонемент 232120    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232118    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'