Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М.
Промисловий маркетинг
Рiк видання: 2004 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Вачевський М.В., Скотний В.Г., Вачевський О.М. Авторський знак: В22 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 256 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8568-18-4
Аннотацiя: | У книзі викладаються теоеретичні і практичні основи промислового маркетингу в обсязі, передбаченому навчальною програмою відповідного курсу аудиторних занять студентів, які оволодівають професією менеджера, маркетолога, економіста інтелектуальної власності.
Видання викладає суть промислового маркетингу, його принципи, форми, товарну політику, маркетингові дослідження промислового підприємства в сучасних економічних умовах, ціноутворення в промисловому маркетингу. У посібнику наведено структуру фінансового маркетингу, маркетинг рекреаційній індустрії в Карпатському регіоні, розкрито феномен маркетингової культури та вплив маркетингу на формування місцевих бюджетів.
У додатках наведено приклади типових уроків, що стосуються вивчення маркетингу в навчальних закладах та інші приклади даної проблеми.
Підручник розрахований для студентів вищих навчальних закладів економічних, правничих та інженерних факультетів. Буде корисним науковцям і новаторам усім тим, хто має стосунок до економіки, виробництва або підприємництва.
|
| Додаткові відомості щодо назви: | Навчальний посібник |
Теми документа
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
Аб - Абонемент |
232119 |
|
1 |
0 |
Аб - Абонемент |
232120 |
|
1 |
0 |
ЧЗ - Читальний зал |
232118 |
|
1 |
0 |
|