укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Єрмошенко М.М.
Маркетинговий менеджмент

Рiк видання: 2001 Мiсце видання: К. Видавництво: Національна академія управління
Автор: Єрмошенко М.М. Авторський знак: Є74 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 204 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-95193-2-2
Аннотацiя:У навчальному посібнику викладено теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Наведено механізм управління маркетингом у складі принципів, функцій, структур, методів, інструментів і стратегій управлінської діяльності. Призначений для студентів, аспірантів і викладачів, а також буде корисним для фахівців, які займаються маркетинговою діяльністю.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:НАУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232287    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'