укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетингові дослідження

Рiк видання: 2004 Мiсце видання: Львів Видавництво: Інтелект-Захід
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 288 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-7597-38-5
Аннотацiя:У навчальному посібнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні положення їх предметної реалізації. Об'єктами уваги стали: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів. Для оцінки та практичної адаптації теоретичних знань подані контрольні запитання, завдання та ситуаційні вправи, приклади предметних досліджень. Видання адресоване студентам та викладачам вищих навчальних закладів, підприємцям, менеджерам з маркетингу, усім, хто цікавиться маркетингом.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:Є.В.Крикавський, Н.С.Косар, О.Б.Мних, О.А.Сорока
Серія
 Назва серії:МОН України. НУ "Львівська політехніка"
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232242    1 0
Аб - Абонемент 232243    1 0
Аб - Абонемент 232244    1 0
Аб - Абонемент 232245    1 0
Аб - Абонемент 232246    1 0
Аб - Абонемент 232247    1 0
Аб - Абонемент 232248    1 0
Аб - Абонемент 232249    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232241    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'