укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В.
Маркетингова цінова політика

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: ЦУЛ
Автор: Бєлявцев М.І., Петенко І.В., Прозорова І.В. Авторський знак: Б44 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 332 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-364-037-5
Аннотацiя:У виданні розкриваються теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу. Автори синтезували широкий спектр накопиченого світового досвіду ціноутворення й запропонували методи його використання в специфічних умовах перехідного до ринку періоду. Посібник дає подання про цілісну логічну послідовність визначення ціни, адаптованої до ринкових умов. Наведено велику термінологію, що використовується в сучасному ціноутворенні. Книга розрахована на студентів економічних спеціальностей вузів, аспірантів, викладачів, економістів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. Донецький національний університет
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 231972    1 0
Аб - Абонемент 231973    1 0
Аб - Абонемент 231974    1 0
Аб - Абонемент 231975    1 0
ЧЗ - Читальний зал 231971    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'