укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Циганкова Т.М.
Міжнародний маркетинг

Рiк видання: 1998 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Циганкова Т.М. Авторський знак: Ц58 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 120 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-175-6
Аннотацiя:Посібник являє собою систематизований виклад теоретико-методологічних концепцій міжнародного маркетингу. Особлива увага приділяється методам вибору зарубіжних ринків, міжнародної сегментації, проведення міжнародних маркетингових досліджень та обгрунтуванню стратегій виходу на зовнішній ринок. Розглядаються особливості розробки міжнародної товарної, цінової, комунікаційної політики, політики розподілення на світових ринках. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної з тем. Рекомендується слухачам магістерської програми "Управління міжнародним бізнесом", а також студентам спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Маркетинг" вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. КНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232532    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'