укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Єжова Л.Ф.
Інформаційний маркетинг

Рiк видання: 2002 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Єжова Л.Ф. Авторський знак: Є41 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 560 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-349-Х
Аннотацiя:Метою посібника є ознайомлення студентів з теорією і практикою маркетингу західних і вітчизняних суб'єктів інформаційної діяльності, з особливостями маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, з організацією маркетингових досліджень і маркетингової діяльності проблемами ціноутворення і конкурентної боротьби. Посібник призначений для студентів V курсу спеціальності 8102 "Економічна кібернетика", які навчаються за програмою "Інформаційний менеджмент". Буде корисним студентам, аспірантам і викладачам економічних спеціальностей, а також усім, хто цікавиться проблемами інформаційної галузі.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. КНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 250815    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232050    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'