укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б.
Маркетингова цінова політика

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: К. Видавництво: Дакор, КНТ
Автор: Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Авторський знак: Л81 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 184 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-8379-44-4
Аннотацiя:У період ринкової розбудови в Україні важливим фактором сприйняття товару споживачами є ціна, яка повинна не тільки відображати та компенсувати витрати на виробництво, розподіл та споживання товару, але й впливати на попит з метою його зростання. Ціна також входить в один із важливих елементів комплексу маркетингу. Авторами навчального посібника "Маркетингова цінова політика" викладені основи застосування ціни як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних умовах, розкрито методи формування цін на товари та послуги, визначено вплив різних факторів на процес встановлення ціни. Особливу увагу приділено впровадженню сучасних підходів до ціноутворення, розробці цінової політики та цінової стратегії підприємства. В навчальному посібнику пропонуються практичні ситуації, пов'язані з маркетинговою ціновою політикою, а також контролюючі тести за кожною темою курсу. Навчальний посібник дає можливість отримання знань з практичного використання цінової політики для підвищення ефективності діяльності підприємства.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232033    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'