укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


Маркетинговий аналіз

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: К. Видавництво: Академвидав
Авторський знак: М26
Мова: Українська Обсяг: 216 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-8226-68-7
Аннотацiя:У посібнику розкрито сутність і загальні засади маркетингового аналізу як основного елементу управління виробництвом і збутом товарів (послуг). Детально висвітлено особливості маркетингового аналізу величини продажу, мотивації купівельної і споживчої поведінки клієнтів підприємства, 8\\ЮТ-аналізу конкурентних позицій підприємства і його продукції, що є необхідною складовою організації і прогнозування діяльності. Значну увагу приділено аналізу елементів маркетингу-мікс (товарів, ціни, дистрибуції і комунікацій) - комплексної програми заходів, призначених для оптимального оперування ресурсами. Поглибленню набутих теоретичних знань сприятимуть вміщені у посібнику запитання, завдання, тести. Адресований студентам вищих навчальних закладів, фахівцям-практикам.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За ред. В.В.Липчука
Серія
 Назва серії:Альма-матер
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 247024    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232032    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'