Петренко В.Р., Кротюк І.Г., Костенко О.П.
Інформаційні системи і технології маркетингу
Рiк видання: 2008 Мiсце видання: К. Видавництво: ВД "Професіонал"
Автор: Петренко В.Р., Кротюк І.Г., Костенко О.П. Авторський знак: П30 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 464 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-370-078-6
Аннотацiя: | Посібник містить сукупність лабораторних робіт, пов'язаних з вивченням дисципліни "Інформаційні системи і технології маркетингу" для студентів старших курсів, що навчаються за напрямом "Економіка і підприємництво", "Комп'ютерні науки" відповідно спеціальностям "Маркетинг", "Інформаційні технології проектування", "Інформаційні управляючі системи та технології".
У навчальному посібнику наведені завдання до лабораторних робіт для вирішення задач маркетингу засобами сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації та створення і функціонування інформаційних систем маркетингу. Розглянуті інформаційні технології та математичні методи розв'язання задач маркетингу та їх застосування на підприємствах на основі використання сучасних пакетів прикладних програм. Посібник станс у пригоді студентам вищих навчальних закладів освіти, які навчаються за економічним та технічним напрямами, а також працівникам служб маркетингу, менеджерам та фахівцям з інформаційних технологій.
|
| Додаткові відомості щодо назви: | Лабораторний практикум. Навчальний посібник |
Теми документа
Примірники |
Місце збереження |
Інвентарний номер |
Номер |
Кількість |
Видано |
ЧЗ - Читальний зал |
232031 |
|
1 |
0 |
|