укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Петренко В.Р., Кротюк І.Г., Костенко О.П.
Інформаційні системи і технології маркетингу

Рiк видання: 2008 Мiсце видання: К. Видавництво: ВД "Професіонал"
Автор: Петренко В.Р., Кротюк І.Г., Костенко О.П. Авторський знак: П30 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 464 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 978-966-370-078-6
Аннотацiя:Посібник містить сукупність лабораторних робіт, пов'язаних з вивченням дисципліни "Інформаційні системи і технології маркетингу" для студентів старших курсів, що навчаються за напрямом "Економіка і підприємництво", "Комп'ютерні науки" відповідно спеціальностям "Маркетинг", "Інформаційні технології проектування", "Інформаційні управляючі системи та технології". У навчальному посібнику наведені завдання до лабораторних робіт для вирішення задач маркетингу засобами сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації та створення і функціонування інформаційних систем маркетингу. Розглянуті інформаційні технології та математичні методи розв'язання задач маркетингу та їх застосування на підприємствах на основі використання сучасних пакетів прикладних програм. Посібник станс у пригоді студентам вищих навчальних закладів освіти, які навчаються за економічним та технічним напрямами, а також працівникам служб маркетингу, менеджерам та фахівцям з інформаційних технологій.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Лабораторний практикум. Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232031    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'