укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Дугіна С.І.
Маркетингова цінова політика

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Дугіна С.І. Авторський знак: Д80 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 393 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-681-2
Аннотацiя:Відповідно до нормативної програми дисципліни в навчальному підручнику "Маркетингова цінова політика" розглянуто питання сутності цінової політики як сукупності прийомів і методів ціноутворення при вирішенні маркетингових проблем. Розглядаються правила розрахунку оптових та роздрібних цін, роз'яснюються прийоми формування цінових стратегій та методів для прийняття самостійних господарських рішень, які підвищують ефективність бізнесу. Викладено методичні рекомендації щодо вивчення особливостей дослідження ринкової кон'юнктури в ціноутворенні. Висвітлюються методичні підходи до вибору цінової політики з урахуванням особливостей конкретної ринкової ситуації, а також методи оптимізації рівня цін. Особливу увагу приділено питанням розробки цінової стратегії та оцінки політики і ризику у ціноутворенні. Викладено питання державного регулювання процесів ціноутворення в Україні і ціноутворення брендів. Засвоєнню теоретичного матеріалу сприятимуть розроблений для кожної теми термінологічний словник ключових понять, питання для перевірки знань. Навчальний посібник Маркетингова цінова .політика" призначений для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, може бути використаний також і працівниками в галузі маркетингу.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. КНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232551    1 0
Аб - Абонемент 232552    1 0
Аб - Абонемент 232553    1 0
Аб - Абонемент 232554    1 0
Аб - Абонемент 232555    1 0
Аб - Абонемент 232686    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232685    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'