укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Циганкова Т.М.
Управління міжнародним маркетингом

Рiк видання: 2001 Мiсце видання: К. Видавництво: КНЕУ
Автор: Циганкова Т.М. Авторський знак: Ц58 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 132 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-574-236-1
Аннотацiя:Посібник являє собою систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Особлива увага приділяється методам розробки та обґрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування, визначенню потенціалу міжнародної діяльності підприємства. Розглядаються сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації в міжнародному бізнесі, особливості організації і контролю міжнародної маркетингової діяльності, визначення її змісту та формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу. Містить контрольні та дискусійні запитання до кожної з тем. Рекомендується слухачам магістерської програми "Управління міжнародним бізнесом", а також студентам спеціальностей "Міжнародна економіка" та "Маркетинг" вищих навчальних закладів.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Серія
 Назва серії:МОН України. КНЕУ
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
ЧЗ - Читальний зал 232368    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'