укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Братко О.С.
Маркетингова політика комунікацій

Рiк видання: 2006 Мiсце видання: Тернопіль Видавництво: Карт-бланш
Автор: Братко О.С. Авторський знак: Б87 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 275 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-7952-48-7
Аннотацiя:У посібнику висвітлюється навчальний матеріал, який забезпечує теоретичне вивчення та опанування навичок практичної роботи у сфері маркетингових комунікацій. Розглядається сутність маркетингової політики комунікацій та особливості їх організації, класифікація та системи маркетингових комунікацій. Охарактеризовані та всебічно розглянуті такі аспекти маркетингових комунікацій як реклама і рекламна діяльність; стимулювання збуту; процес і засоби стимулювання; мерчандайзинг; персональний продаж; прямий маркетинг; механізм проведення презентацій; паблік рілейшнз. Значна увага присвячена синтетичним засобам маркетингових комунікацій, зокрема: організація і проведення виставок та ярмарок; брендинг; спонсорство. Навчальний посібник написано з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Він призначається для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, менеджерів і маркетологів, та тих практичних працівників, чия діяльність пов'язана з торгівлею та здійсненням комунікацій.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 232743    1 0
Аб - Абонемент 232744    1 0
Аб - Абонемент 232745    0 0
Аб - Абонемент 232746    1 0
Аб - Абонемент 241207    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232742    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'