укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Джон Ф.Литл
Основы маркетинга
Рiк видання:
1997
Мiсце видання:
Ростов-на-Дону
Видавництво:
Феникс
Автор:
Джон Ф.Литл
Авторський знак:
Л64
Вид автора:
персона
Мова:
Російська
Обсяг:
400 с.
Шифр:
339.13
УДК:
339.13
ISBN:
5-85880-407-1
Аннотацiя:
Автор книги - президент маркетинговой консалтинговой компании дает обстоятельные консультации по вопросам выявлсния скрытых потребностей, учета мнений потребителей, ценообразоваиия и качества продукции.
Відомості щодо назви
Додаткові відомості щодо назви
:
Чего же хотят ваши потребители. Надежный способ это выяснить
Інформація про переклад
Перекладач
:
Пер. М.П.Смирновой
Теми документа
УДК/ 3.Суспільні науки./ 33 Економіка. Економічна наука/ 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка/ 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Примірники
Місце збереження
Інвентарний номер
Номер
Кількість
Видано
ЧЗ - Читальний зал
232383
1
0
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'