укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа


SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій

Рiк видання: 2005 Мiсце видання: К. Видавництво: Знання
Авторський знак: С25
Мова: Українська Обсяг: 301 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-8148-92-4
Аннотацiя:Викладено зміст і методологію SWOT - аналізу як інструменту стратегічного менеджменту та маркетингу підприємства в умовах ринкової економіки. Особливу увагу приділено дослідженню маркетингового середовища підприємства, аналізу складових цього середовища за методикою, адаптованою до специфіки торговельного підприємства. Подано рекомендації щодо розробки зведеного профілю маркетингового середовища підприємства і складання матриці SWOТ, що дає змогу розробити парні комбінації між загрозами та можливостями з боку зовнішнього середовища, сильними і слабкими сторонами потенціалу підприємства. Наводяться рекомендації також щодо формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємства. Для студентів вищих навчальних закладів, магістрантів, аспірантів, викладачів, керівників та фахівців підприємств різних форм власності, підприємців, слухачів бізнес-шкіл, факультетів підвищення кваліфікації та всіх, кого цікавлять проблеми формування маркетингових стратегій підприємства.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
 Відомості про відповідальність:За ред. Л.В.Балабанової
 Відомості про видання:2-ге вид., випр. і доп.
Серія
 Назва серії:Вища освіта ХХІ століття
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 233243    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232387    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'