укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Бородкіна Н.О.
Маркетинг

Рiк видання: 2007 Мiсце видання: К. Видавництво: Кондор
Автор: Бородкіна Н.О. Авторський знак: Б83 Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: 362 с.
Шифр: 339.13(075.8) УДК: 339.13 ISBN: 966-351-050-1
Аннотацiя:Навчальний посібник розглядає теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється висвітленню концептуальних положень маркетингу як системи, окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. В кінці кожного розділу міститься перелік контрольних запитань та список рекомендованої літератури. Призначена для викладачів і студентів економічних спеціальностей, слухачів курсів підвищення кваліфікації менеджерів, торгових представників і працівників фінансово-кредитних установ.
Відомості щодо назви
 Додаткові відомості щодо назви:Навчальний посібник
Теми документа

Примірники
Місце збереження Інвентарний номер Номер Кількість Видано
Аб - Абонемент 243162    1 0
Аб - Абонемент 243163    1 0
Аб - Абонемент 243164    1 0
Аб - Абонемент 243165    1 0
Аб - Абонемент 243166    1 0
ЧЗ - Читальний зал 232390    1 0

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'